وروجک مامانوروجک مامان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
باباعلیرضاباباعلیرضا، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
تولد الهه عشقتولد الهه عشق، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

طاها جوووووووون

به دنیا اومدنت مبارک طاهای خاله

1393/10/29 17:19
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام ب طاهاکوچولوی سه روزه خاله 

خوبی خاله جون 

به دنیا خوش اومدی عزیزم

منوببخش ک خاطرات رو اینقدر دیرمینویسم

هم مامان و هم من خیلی درگیربودیم نشد بیام 

ایشالا میام تند تند قبلی هارو مینویسم عزیزم 

چون ازاین به بعد دیگه مامان هی عکس میگره منم هی باید هم صفحه تارا رو به روز کنم  وهم صفحه شمارو

خلاصه من ازته دلم خوشحالم شاید ب نظر بیاد خیلی نسبت خاصی باهات ندارم کوچولو ی عزیز

ولی احساس میکنم خواهرزاده خودم دنیا اومده 

الان عکست رو دیدم ماشاالله پهلوونی برای خودت زنده باشی

اما شما در تاریخ 29 دی 93 ساعت 4:30در بیمارستان قمربنی هاشم تهران تحت نظر دکترترکستانی 

به دنیا اومدی و وزنت هنگام تولد4 کیلو و قدت هم54 بود

ایشالا صدو بیست سال زیر سایه پدرو مادرعمرکنی 

خدمت مینای عزیزم

مامان شدنت مبارک 

این روزاخیلی مشتاقم هم ببینمت و هم بهت زنگ بزنم ولی میدونم ک دور وبرت خیلی شلوغه 

نمیخوام مزاحمت باشم ازطرفی میدونم شکرخداسرحالی بهرحال فرصت کردی بیای نت و عکس 

طاهاروبزاری تو وایبر 

من ک تا 3 ماه بعد فرصت نکردم 

بهرحال ایشالا همیشه تنت سالم و دلت شاد باشه

 برای مشاهده اندازه واقعی دسته گل رز قرمز  کلیک کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)